خدمات کلینیک پالادیوم شیراز
Previous slide
Next slide

بهترین فیزیوتراپی شیراز

شاید این سوال برای شما هم پیش بیاید که بهترین فیزیوتراپی در شیراز کجاست؟

از نظر من بعنوان یک متخصص فیزیوتراپی ، بهترین فیزیوتراپی باید ویژگی های زیر را دارا باشد:

1- اولین و مهم ترین ویژگی داشتن یک فیزیوتراپیست خوب است، یک فیزیوتراپ خوب با داشتن دانش و تبحر و با معاینه دقیق و تشخیص صحیح مسیر درمان درست را برای شما تعیین میکند.

2- ویژگی دوم داشتن صبر و حوصله و دقت در درمان بیماران است. مسیر درمان فیزیوتراپی مستلزم صبر و حوصله زیاد و دقت در درمان می باشد.

3- ویژگی سوم داشتن تجهیزات و امکانات لازم برای درمان بیماران می باشد.

4- برخورد روحیه بخش و امیدوار کننده است که باعث می شود بیمار در مسیر درمان ناامید نشود و درمان خود را کامل کند.

5- داشتن دسترسی مناسب است تا امکان مراجعه افراد را به راحتی فراهم نماید.

با توجه به این موارد ما مدعی هستیم می توانیم بهترین خدمات را با بالاترین کیفیت در فیزیوتراپی پالادیوم شیراز به شما عزیزان ارائه دهیم.

فرم مشاوره و معاینه رایگان

این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

رضایت مراجعه کننده ایرانی مقیم آمریکا

مراجعه کننده عزیزمان ایرانی مقیم آمریکا هستند و ۴۴ سال است در آمریکا زندگی می کنند. بعد از سال ها به ایران مسافرت کردند و زمانی که به ایران رسیدند با درد شدید کمر و تیر کشنده و بی حسی در پاها مواجه شدند، ما این افتخار را داشتیم درمان ایشان را انجام دهیم و بعد از ده جلسه ۹۰ درصد بهبود داشتند

بهبود هموطن عزیزمان از کشور اسکاتلند که با درد ناحیه لگن مراجعه کردند

بهبود مراجعه کننده به فیزیوتراپی با شکستگی شدید مچ دست

بهبود مراجعه کننده عزیز با درد و محدودیت حرکتی شانه

این استاد بزرگوار بر اثر افتادن روی شانه در آمریکا دچار شکستگی شدند و بعلت پروسه سخت پزشکی در آمریکا به ایران مراجعه کردند و پس از معاینات توسط متخصصین ارتوپدی در ایران تصمیم بر این شد بعد از مدتی فیزیوتراپی انجام گردد.
یک دوره قبلا در ایران تحت درمان فیزیوتراپی قرار گرفتند ولی درمان کامل محقق نشد.
و اینبار مجموعه ما این افتخار را پیدا کردند طی ۵ جلسه ایشان را درمان کنند.

بهبود مراجعه کننده با علائم شانه یخ زده (شانه منجمد frozen shoulder) و رسوب کلسیم در محل اتصال تاندون

رضایت مراجعه کننده از کلینیک فیزیوتراپی پالادیوم شیراز

مراجعه کننده عزیزمان که بعد از ده جلسه فیزیوتراپی درد گردنشون بهبودی بسیار عالی داشته و میتوانند تمامی کارهای شخصی خود را انجام دهند، و ما تا بهبودی کامل در کنار ایشان خواهیم بود.

بهبود مراجعه کننده به فیزیوتراپی با درد دنبالچه

رفع مشکل التهاب تاندون ها

مراجعه کننده عزیزمان با مشکل التهاب تاندون های شانه و محدودیت حرکتی شانه به مراجعه کردند و الان بعد از کامل شدن مراحل درمان میتوانند به راحتی و بدون درد دست خود را بالا ببرند و لبخند رضایت بر لب دارند. سلامتی هدیه ی است از جانب خداوند. مراقب آن باشیم

رضایت مراجعه کننده از کلینیک فیزیوتراپی پالادیوم شیراز

مراجعه کننده عزیزمان با درد و محدودیت حرکتی آرنج به ما مراجعه کردند. با فیزیوتراپی که به صورت تخصصی توسط مجموعه ما انجام شود شاهد بهبود این مراجعه کننده بودیم.

Previous slide
Next slide

ما متعهد به بهترین خدمات هستیم

سوالات پرتکرار

تعدادی از سوالات پرتکرار در خصوص مشاوره پزشکی،همراه با پاسخ هایشان، برای شما عزیزان ذکر میکنیم.

فیزیوتراپی در منزل

مجموعه فیزیوتراپی پالادیوم با داشتن تیم مجرب امکان دریافت خدمات کامل و با کیفیت در منزل را برای شما فراهم  می نماید

برای “مشاوره  رایگان”  مشکل خود را با پزشک فیزیوتراپ مطرح کرده و راهنمایی رایگان دریافت کنید.

تجربه درمان موفق

تجربه موفق درمان مراجعه کنندگان مجموعه فیزیوتراپی پالادیوم توسط تیم مجرب پزشکی ما

تجربه یک رویداد فوق العاده

عمده بیماران که از ناحیه زانو مورد عمل قرار می‌گیرند به دلیل آسیب ها رباط صلیبی قدامی ، رباط صلیبی خلفی ، منیسک و شکستگی ها است.

در فیزیوتراپی پالادیوم ما مفتخریم متخصصین فیزیوتراپی را داریم که در حوزه آسیب های ورزشی خبره و تجربه بالایی دارند.

فیزیوتراپی بعد از عمل زانو

سلام!
من دکتر علی تاجیک هستم

من دکتر علی تاجیک هستم ، موسس فیزیوتراپی پالادیوم شیراز ، من و همسرم (فیزیوتراپیست مهسا مظاهری) از برگزیدگان دانش و پویش ، استعداد های در خشان و رتبه برتر دانشگاه علوم پزشکی شیراز می باشیم که دارای مدرک های تخصصی در زمینه فیزیوتراپی آسیب های ورزشی ، درای نیدلینگ ( طب سوزنی) و تکنیک های استئوپاتی ( مانیپولیشن ) و درمان تخصصی اختلالات کف لگن( اختلالات دفع ، بی اختیاری ادراری ، اختلالات جنسی و نازایی ) می باشیم .

با پزشکان دنتیران آشنا شوید!

دکتر

درمان ریشه

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.

درمان لثه

ترمیم دندان

درمان لقی

زیبایی دندان

فیزیوتراپی کمر و گردنفیزیوتراپی کمر و گردن

لبخند رضایت
هدیه کلینیک پالادیوم به شما!

ما بعد از ده سال تجربه کلینیک فیزیوتراپی با بازخورد بسیار مثبت در استان کرمان تصمیم به راه اندازی کلینیک فیزیوتراپی شیراز در سال ۱۴۰۰ را اجرایی نمودیم، با توجه به بازخورد بسیار مثبت بیمارن تصمیم به گسترش مجموعه در نقاط مختلف کشور و امکان استفاده این تجربه موفق را برای همه هموطنان داریم . شعار مجموعه ما حرکت و سلامتی است.

رضایت از نحوه درمان
میزان موفقیت
رضایت از خدمات کلینیک

مقالات اخیر

همین حالا با ما تماس بگیرید

این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .